W OBSZARZE ROZWIĄZAŃ INFORMATYCZNYCH OFERUJEMY:
Rosnąca złożoność systemów informatycznych i zapotrzebowanie na dane mogą pociągać za sobą wzrost kosztów. Proponujemy wsparcie w tym obszarze, poprzez zabezpieczenie centrów przetwarzania danych, zasobów, know-how w dziedzinie rozwiązań.
Kompleksowa obsługa informatyczna realizowana jest począwszy od wsparcia użytkownika poprzez bieżące zarządzanie i administrację infrastruktury informatycznej, po zaawansowane projekty i wdrożenia. Specjalizujemy się w administrowaniu serwerami, bieżącym wsparciu technicznym z wykorzystaniem systemów helpdesk.
Usługa dedykowana dla Klientów, którzy mają wewnętrzny managment IT, opisane i zdefiniowane procesy obsługi.
Wskazujemy nowoczesne rozwiązania z zakresu wirtualizacji serwerów, które umożliwiają wykorzystanie starszych aplikacji i przeniesienie ich do nowego środowiska o wyższych parametrach wydajności funkcjonowania. Wirtualizacja zasobów IT jest technologią, niezbędną w budowie rozwiązań pracujących w formie chmury. Jej podstawowym celem jest oddzielenie usług – aplikacji i systemów operacyjnych – od fizycznych maszyn, na których te usługi są uruchomione.
Pozwala to na zwiększenie efektywności wykorzystania sprzętu będącego w zasobach Klienta.
Inwestycja w zakup infrastruktury do serwerowni powinna być procesem zaplanowanym. Nasi inżynierowie pomogą dobrać rozwiązania o odpowiednich parametrach, optymalnie skonfigurowane pod obecne potrzeby, jak również z możliwościami rozbudowy i zwiększenia wydajności w przyszłości. Oferta obejmuje pomoc przy doborze rozwiązania oraz usługi konfiguracji i tym samym wdrożenia.
Uzupełnieniem naszej oferty rozwiązań są systemy klienckie czyli komputery, stacje robocze, notebooki. Proponowane są rozwiązania wynikające ze specyfiki Klienta. Zaopatrujemy Klientów kompleksowo poprzez dostawy jednorazowe, całoroczne kontrakty na dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania, obsługę umów korporacyjnych.
Usługa jest personalizowana dla Klienta. Świadcząc kompleksowe usługi z zakresu IT bazujemy na modelu ITIL (zbioru dobrych praktyk i zaleceń w zarządzaniu IT). Każde zgłoszenie na wsparcie IT, niezależnie od kanału komunikacji, jest rejestrowane w systemie, gdzie nadawany jest mu unikalny numer oraz priorytet.
Zgłaszający użytkownik dostaje też powiadomienia e-mail o postępach w realizacji zgłoszenia. Platforma umożliwia:
· podział zgłoszeń na podstawowe kategorie usług
· rejestrację czasu obsługi zgłoszeń
· budowanie raportów i statystyk na potrzeby raportowania realizacji usług dla Klienta
· ocenę każdego zgłoszenia przez zgłaszającego